FANDOM

Czarne Ka'kari – jest oryginalnym ka'kari, które znalazł Ezra Szalony. Było wzorcem pozostałych ka'kari.

Sama historia tego ka'kari nie jest zbyt dobrze znana. Nawet ka'kari nie chce za bardzo o niej mówić Kylarowi, mówiąc że to za dużo dla człowieka. Zostało znalezione przez Ezrę 700 lat temu, i wtedy też związał je Acaleus, po czym odegrał rolę "zdrajcy" i uciekł. Po 690 latach związał je Kylar, lecz całkowicie związał je dopiero 10 lat później.

Nie wiadomo, ile miało nosicieli, znani są tylko Durzo Blint i Kylar Stern. Prawdopodobnie było ich o wiele więcej. Nosiciele tego ka'kari nazywani są Aniołami Nocy i zajmuje się nimi Stowarzyszenie Drugiego Świtu.

Nosi dwa imiona, Pokrzepiacz i Pożeracz. Pokrzepiacz ożywia nosiciela, a Pożeracz pochłania prawie wszystko. Szczególnie lubi wełnę i krótkie żelazne miecze. Ma nijaką płeć, samo tak powiedziało.

Magia i moc jego, jest technicznie nieograniczona. Czyni niewidzialnym, pożera magię, tworzy broń, daje nieśmiertelność itp. Możliwości nie ma końca.

Kiedy jest niezwiązane, zachowuje się jak przedmiot martwy, kiedy jest związane całkowicie się zmienia. Porusza się po ciele nosiciela i w jego krwi. Posiada nawet własny głosik w jego umyśle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki