FANDOM

Vonda Kirena
Płeć Kobieta
Występowanie Wspomniana (Droga Cienia)
Partner Durzo Blint
Rodzina Gwinvere Kirena (siostra)
Wiek Ok. 20-30 lat w chwili śmierci

Vonda – "ukochana" Durzo Blint'a, siostra Mamy K.

Historia Edytuj

Nie wiadomo zbyt wiele o jej wczesnym losie, Mama K mówi tylko że musiała zostać prostytutką, aby jej siostra nie musiała tego robić. Pewnego razu Mama K poznała Durzo Blint'a. Wtedy też poznała go Vonda. Był on zazdrosny że Mama K sypia z innymi, więc postanowił rozpocząć romans z jej młodszą siostrą, aby Mama K poczuła się jak on. Mama K często powtarzała Durzo że jej siostra go zniszczy, nie kochała go, traktowała prawie że jak rzecz.

Później Durzo szukał drugiego ka'kari, mówi że chciał je podarować Vondzie, ale prawdopodobniej dałby je Mamie K. Król-Bóg porwał Vondę, myśląc że ona znaczy coś dla Durzo. Żądał za nią ka'kari. Durzo wolał nie ryzykować utratą skarbu, później okazało się że to była kolejna fałszywka, więc postanowił uratować Vondę, wiedząc że jeśli ona zginie Mama K mu tego nigdy nie wybaczy. Kiedy dotarł na miejsce Vonda była już martwa.

Na początku akcji powieści, nie żyje już od ok. 4 miesięcy i 3 tygodni. Później zostaje wielokrotnie wspominana, a Corbin nazywa ją jego "szoną". Mama K mówi także Durzo że to Vonda jest matką jego dziecka, Uly, mimo że to ona jest jej matką. Durzo także mówi wprost że nigdy jej nie kochał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki